A diplomamellékletem még mindig nincsen meg. De most megadtam a telefonszámomat, hogy értesítsenek, ha megtalálnák vagy bármilyen előrelépés lenne ezügyben. És ha nem lesz meg, akkor újat csináltatnak nekem. Hát, remélem is.

A héten volt egy zéhá és egy referátum, előbbi szarul sikerült szerintem, de még meglátjuk, utóbbi meg laza volt. Aludni nem sokat aludtam. Volt olyan, hogy a Párommal egymás után kétszer is olyan 4-5 órát aludtunk. Most a torkom is fáj, remélem nem kapom el öcséimtől a betegséget. Nem szeretem a hideget. A hétvége viszont eddig a boldog és gondtalan regenerálódásról szólt és ez jó.  Ránkfér és megérdemeljük.

LEP, LEP, veled is meg vagyok én áldva! De talán ez a szervezési munka még mindig könnyebb, mint tavaly a teljes PR. És előadom is kell megint, pfuj.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr316297125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása