Advent 3. vasárnapja

2006.12.17. 22:13

A délelőttöt megint átaludtam, de mielőtt lustának gondolnátok, vegyétek figyelembe, hogy volt mit bepótolnom! Ha a héten alvással eltöltött órákat összeadnánk és arányosan elosztanánk minden napra egyforma adagban, még mindig nem jönne ki a napi 8 óra.

Ma csak apróbb munkákat csináltam (egy kis sürgés LEP-ügyben, szakdoga írás - hú, micsoda elvont bölcselkedéseket írtam én egy oldalon át! ), a nap nagy részét olvasással (A Gyűrűk Ura - A filmtrilógia készítése. Megint elkapott a Középfölde-láz ) és netezéssel töltöttem, némi fetrengéssel és pici tévézéssel fűszerezve. Szegény öcsém elég beteg, de én szerencsére egy bögre NeoCitran után határozottan jobban éreztem magam (egyelőre elég is volt szerintem az az egy bögre, nem akarom túlzásba vinni a gyógyszerezésemet).

Gyertyagyújtás is volt meg minden. Apropó gyertyagyújtás: készült a RefLap számára egy fotó az ifjúsági oldal szerkesztőségéről, a szerdán megjelenő karácsonyi számban lesz benne, ország-világ szörnyülködhet majd randaságomon.  Holnap megyek utoljára dolgozni az idén, utána már csak itthon foglalkozom az egyetemi dolgaimmal és LEP-dolgokkal. És még ajándékokat is kell vennem a héten, mert ez eddig kimaradt. A szilveszteri programmal még lehetnek zűrök. De nem aggódom.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr206297124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása