Pihenőben...

2007.01.12. 16:19

Vasárnaptól keddig egész nap a gép előtt ültem és egyetemi beadandómat írtam, napi 8-10 óra a monitor előtt igencsak kimerítő.  Azt hiszem, olyan munkahelyet szeretnék, ahol nem kell egész nap számítógépeznem. De elkészült, leadtam időben, meglátjuk, hogyan értékelik. Sámán bácsi, bár először 10-re ígérte, majd 11-re, végül fél 12-re ért be (feleslegesen keltem fel korábban miatta), kultúraközi kommunikációból közepest kaptam tőle (ez volt a korábban már említett zh-m), a beadottat (elvileg) jövő keddre kijavítja. Ezen kívül már csak egy beadandó esszém van globális médiából, de az perpill ráér.
Melóhelyen egy alkalmat voltam csak, ez majd meg is fog látszani a januári fizetésemen, ami 4 számjegyű lesz csak (belekalkuláva még azt a pár napot, amit költözés után esetleg még dolgozhatok e hónapban), és februárban kapjuk meg. Most 2 hétig nem ások közvélemény- és piac-kutakat, mert új helyre költözködik át a kft.
Emtétés meló sincs most éppen a nyakamon, így lazább, pihisebb időszak jön. Persze, ki kéne használnom szakdoga-írásra. Most vagy soha. Soha ennyire nem fogok ráérni szakdogát írni. De egy pici pihenőért könyörögne még a lelkem... Narniákat olvasok közben.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr626297117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása