Önfelkérés önvallomásokra

2007.01.18. 18:34

Mivel a blogom nem nyilvános, (gondolom) ezért nem kért még fel senki engem erre az "Öt dolog, amiről még sohasem blogtam eddig" láncdivatra. Hiúságom, egoizmusom és szerepelni akarásom okából következendően azonban úgy érzem, én sem lóghatok ki ezesetben a sorból, és felkérem saját magamat, hogy írjak most erről az öt dologról. Megpróbálok összeszedni többé-kevésbé érdeklődésre számot tartó informáicómorzsákat kalandos életemből.

1. Annak idején először nem tartottam túl jó ötletnek az Emtété megalapítását, eltartott egy darabig, amíg beláttam, hogy érdemes belevágnunk. Féltem tőle, mert nem láttuk előre, mibe vágunk bele, mi lesz belőle. Általában a homályos és bizonytalan dolgoktól félek, jobban szeretem az előre kiszámítható, biztonságosabb dolgokat.

2. Anno JaMaN és Svin is felajánlották, hogy Dúalon és én a T.HU-t is szerkesszük, sok vacilálás után amellett döntöttünk, hogy maradunk csak a saját oldalainknál. Eleinte úgy volt, nem a T.HU, hanem Völgyzugoly lesz az Emtété hivatalos oldala, de számomra máig tisztázatlan körülmények között mégsem az én honlapom lett.  Ez volt az egyik oka annak, hogy nem pályáztam meg idén a főszerkesztői posztot Sith Nagymesterem lemondása után. A másik ok természetesen az, hogy se időm, se energiám nem lett volna rá.

3. Tavaly a Mathom-díj szavazásakor Pandára szavaztam. Szerintem sokkal jobban megérdemelte volna a 2005-ös munkájára, mint én . Sajnálom, hogy itthagyott minket. Nem csak munkaerőt vesztettünk vele.

4. Korántsem vagyok olyan penge a tolkieni mitológiában, mint azt sokan gondolják. A szilmarilokat hiába olvastam már háromszor vagy négyszer, máig nem sikerült tisztába tenni a fejemben. A HoME-sorozat The Lost Road című kötetébe meg beletört a bicskám, egyszerűen nem tudtam elolvasni, nem értettem.

5. Hümm, azt hiszem, most valami intim gyerekkori titkot is meg kéne, hogy osszak veletek a többiek mintájára, az emtétés témákat már unjátok. Nos, jó. Kicsikoromban elhittem magamról, hogy igazi Jedi-herceg vagyok és a Tatuin-bolygóról jöttem. Szerencsére hamar benőtt a fejem lágya.

És most tovább kéne adnom újabb öt embernek, igaz? Akkor most felszólítok öt olyan emtétést (akár tag, akár a közösség része), akinek nem nyilvános, hanem titkos a blogja (esetleg nem is tudunk róla, hogy van neki), és még nem kérte fel erre eddig senki, hogy öt dolgot írjon titokban e témában!

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr56297115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lányod 2007.01.18. 20:12:31

1. kiszámítható biztonságos dolgok: apámra üteöttem. Nem is kicsit... 2. Ebből az időszakból me még kimaradt. De Völgyzugolyt továbbra is szeretjük! 3. 8O Megint le vagyok/voltam maradva. Azt tudom, hogy régen láttam Pandát, de az nem jutott el az agyamig, hogy elment :S 4. Csak harmadik nekifutásra sikerült végigolvasnom A szilmarilokat és kb a 4. nekifutásra tudtam úgy ahogy követni a fonalat, de ha belekérdeznének a közepébe, valszeg nagyot néznék... Ennyire futja a memóriám... :roll: HOME meg még mindig nem volt a kezemben... 5. Gyereknek lenni jóóóóóó :P

Ben 2007.01.18. 23:07:02

4. HoME nekem se volt még kezemben, max. gépen, de nem szeretek gépen olvasni, az angolom se tökéletes. Ellenben A szilmarilokatnagyon szeretem, tlán joban, mint A GyU-t, bár rég olvastam mindkettőt. :P 3. Panda elment???? :| :| 1. leginkább én is a nagyjából kiszámítható dolgokat szeretem :P többihez nem tudok mit mondani, az 5-ös tetsziiik :DD

Vérnyúlhúg 2007.01.21. 22:30:54

Hmmm... most pofontalált egy felkérés :D Még elmélkedem :) ÓÓÓ, hogy te milyen vén vagy :) tök durva ilyeneket hallani, öregmotoros vagy ;) Hűűű, emlékszem hogy elfogtak a testvéri érzések, amikor megkaptad a Mathom díjat. Bár csak fogadott húgod vagyok, de alig bírtam megállni, hogy ne szaladjak oda, ne öleljelek meg jó erősen egy Büszke vagyok rád felkiáltással :D Amúgy én tudtam, hogy Panda elment, és tényleg sokat tett le az asztalra, nem csak "szakmailag" de ő ilyen erdőtűz-csaj, hirtelen fellobban aztán ég nagy intenzitással közepes ideig, aztán annyi... Bár... az erdőtűz megáll? A szalmalángot túl gyengének éreztem. Értitek, na :)

Pisti, az aragorn 2007.01.21. 22:33:51

Értjük! :0) És köszönöm! (Fogalmam sincsen, mit csinál az erdőtűz :lol:)

Cathy 2007.01.22. 11:51:24

Panda külföldre fog menni:)) Finnországba:)) Többek között ezért is hagyott itt minket. Egyébként jött volna csapvezsegédnek idén:)

Pisti, az aragorn 2007.01.22. 13:18:56

Panda már Finnországban van. ;0) És állítólag nagyon jól érzi magát. Azért remélem, ha hazatért, még látjuk...

Ben 2007.01.22. 14:34:05

Finnország, hűűűű :| Meglátogatjuk? :D
süti beállítások módosítása