Marx

2007.01.24. 23:20

No, túl vagyok a vizsgaidőszakon. Ma Marxnál voltam, esszét kellett neki írni, arra kaptunk jegyet. Órákat vártunk, mert egész nap tömegeket vizsgáztatott, de valamivel este kilenc után bejutottam, elolvasta a dolgozatomat és jelest adott rá. A többiektől sok mindent kérdezett. A szakdogám elküldött részét nem olvasta még el, nem volt rá ideje...  Felületesen átfutotta és megállapította, hogy nem erről beszéltünk, én erre mondtam nekik, hogy hát ez a bevezető rész, csak nagyon terjedelmes lett és ez egyre bővül. Azt mondta, az nem baj. Majd átnézi jövő hónapban, és akkor ír róla, meg a kommunikációs hálózatokról ígért egy vázlatos segédanyagot.
De az nekem már késő... MOST kell megmondania, hogy még kijavítható-e a sok baromság, amit írok, vagy hagyjam a fenébe és kezdjem előlről.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr66297111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása