Életképek zanzásítva

2007.01.27. 22:57

Szakdogát írtam, rászóltam TO-s nénire diplomamelléklet-ügyben, ICS-skedtem és emtétéztem, itthon voltam, vélhetően sikeresen megvédtem a publikációmat egy e-mailes megkérdőjelezéssel szemben (az engem megkereső illető ebből a témából doktorált, jó, lehet, hogy nem megkérdőjelezésnek, hanem őszinte érdeklődésnek és kérdésnek szánta), Kedvesnél voltam, és jó alaposan megfáztam, most takonyom-nyálam egybe folyik. Az elmúlt napok zanzája képekben.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr236297110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása