Hétvégi eredmények

2007.03.18. 22:56

Pénteken volt szülőtalálkozó, Kedves szülei jöttek hozzánk. Úgy tűnt mindkettőnk számára, hogy a dolog jól sült el, jól érezték magukat mindkét oldalon, megnyugodtak, ráébredtek a közös pontokra, stb. Remélhetőleg sikerült maximálisan jó benyomást tenni. Én nem izgultam, de Párom igen, és a szülők is elég feszültek voltak eleinte, de hamar feloldódtak. Testvérösszeengedés még nem volt, az húzósabb lesz.

Még péntek este megcsináltam a virtuális indexemet (kérdésemre nem kaptam kielégítő választ senkitől), kissé hibás, kissé hiányos, de hát rossz adatbázisból csak ilyet tudott az ember. Amikor e-mailben elküldtem (remélhetőleg jó címre), magyarázó és kiegészítő jegyzeteket tettem hozzá, biztos nagyon fognak nekik örülni...

Szombaton egy kis szakdogaírás, megint nagyon lassan és kedvetlenül megy.

Utána Falk Art Fesztivál, csalódás volt, semmi különös, hamar elmentük onnan. Du. filmnézés az éjszakába nyúlóan. Kellemetlen torokfájás. Viszont nagyon meghitten és romantikusan telt el a nap.

Vasárnap D&D 3E karaktert gyártottunk, korongvilági boszorkány, szerintem egész stílusosan sikerült interpretálnom a szabályrendszerbe. Elégedett vagyok, nagyon jó kis karakter lesz! Utána Vilma meglátogatott minket a szüleivel, ergo olvadozás a köbön.

Délután meg vendégeskedés nagycsaládi körben. Egész kellemes volt. Csak elvesztettem egy fogadást és most lógok egy korsó sörrel unokatesómnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr576297090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lányod 2007.03.19. 19:21:27

Miben fogadtatok? :D

Pisti, az aragorn 2007.03.20. 13:36:40

A fogadás témája egyik ősünk volt, Barna Farkas, ő azt mondta, 1552-ben volt egri végvári vitéz, én azt mondtam, a 16. század végén. Egy évszám tévesztett meg engem a családfában, de a szöveg szerint 1552-ben volt ott valóban. És még sincsen számon tartva a hős egri várvédők listáján, ami elég szomorú.

lányod 2007.03.20. 15:16:19

hmmm... a fogadás témája viszont érdekes :)

Ben 2007.03.20. 20:52:47

de még mennyire, h érdekes. :D
süti beállítások módosítása