Utolsó vizsgaidőszak

2007.05.26. 21:00

Eljött hát ez is. Ha minden jól megy és minden pesszimizmusom ellenére sikerül még az idén lediplomáznom, akkor ez lesz valószínűleg életem utolsó egyetemista vizsgaidőszaka. (Posztgraduális képzésekről most nem beszélünk, ők álomképek csupán.) Egy esszével kiváltható kollokviumon már túl vagyok, természetesen jeles lett (Marx elfogult). És megkaptam a szakdolgozatom értékelését is: jeles lett. Hát egen, erre számítottam. Az írásbeli értékelésében persze kifejtette, hogy bár ez egy egyetemi átlagszínvonal feletti munka, ahhoz, hogy tudományos publikáció és doktori disszertáció legyen belőle, még alaposan át kell dolgozni, ami "mindenek előtt az intézményi történeti valóság hermeneutikai rekonstrukciójában való elmélyedést, illetve a kommunikációs közösség hálózatok felépítésének mélyebb megértését igényli." És még mindig azt akarja, hogy könyvet írjunk erről, természetesen az ő elméleti konstrukcióiból (prekoncepcióiból) kiindulva.

Hadtöris diplomamelléklet: FőfőTO-s nénit elértem, azonnal kiment a felelős TO-s nénihez, hogy mi van már ezzel. A folyamat elvileg elindult, a töri tanszék kiállít eghy papírt arról, hogy az eredeti elveszett, és utána már azonnal ki lehet állítani nekem egy újat. Felhívnak, ha kész. Na persze, hiszem, ha látom (hallom).

Jövő héttől nem lehet bemenni a BTK-nk épületébe a felújítási, átépítési és bővítési munkálatok megkezdése miatt, szeptemberig senki se léphet az épületbe. Vizsgák helyszíne még bizonytalan. A II. komplex kommunikációs szigorlatomét már tudom, ott lesz a rektori hivatal tanácstermében, ahol az ünnepi könyvbbemutatónk volt. Parázok tőle. Fura érzés, elég rég volt már ilyen (kommunikáció szakunkon nem túl gyakori...). Utoljára a töris államvizsgámon paráztam. A követelménynek köze sincsen ahhoz, amit tanítottak nekünk, a szakirodalom se mindig fedi a tételeket, ja, és a könyvek felét nem lehetett beszerezni.

Holnap gyereknap, juhéj, kár, hogy nem vagyok már gyerek. De ne feledkezzünk el a pünkösdről sem!

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr496297070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2007.05.28. 19:31:17

Mindenkiben él a gyerek! ;) A vizsgákhoz meg hajrá!

lányod 2007.05.28. 19:31:38

lányod voltam :D
süti beállítások módosítása