Szigorlat után

2007.05.29. 21:46

Túl vagyok szerencsésen az első erőpróbán, a szigorlaton. Nagyon nagy mákom volt: Sámán külföldön, helyette egy meglehetősen laza tanár, Marx alig volt ott, a többiek meg baromira siettek. Ők súgtak nekem az egyik írásbelinél, rakták úgy elém az egyik tárgy tételeit hogy tudjam, mit húzok, és amúgy is jóindulatúak voltak. Merthogy én voltam egyedül. Hárman szigorlatoztunk volna ma, egy lemondta utólag (én hívtam fel a saját pénzemen, hogy hol van már), egyről nem tudni, miért nem jött el. Tök egyedül szigorlatoztam. Volt két írásbeli és öt szóbeli, jó sokáig elvoltam velük. Részeredmények: 4, 4, 5, 5, 5, 4, 5, így végül is jelest kaptam a szigorlatra.  

TO megint írt, hogy állítsak össze neki táblázatot közismereti/értelmiségképző és nem szaktantárgyi tárgyaimról, kedves emberek. Szerencésre még van olyan táblázatom, amiben ezeket anno összeírtam a kreditátviteli kérelmemhez. Majd holnap, ma pihizek.

És melóhelyről nem hívtak dolgozni.  Kezdek aggódni. Fizut sem kaptam még.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr256297068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Annatar 2007.05.30. 00:48:00

A héten nincs meló, de holnap ha a Kriszta is úgy akarja kapunk végre fizetést (mínuszban van a cég, mint megtudtuk)

Tünde 2007.05.31. 21:46:42

fizu majd jövőhéten, a héten már mi sem dolgozunk hívni fognak, szerdától lesz meló vizsgához gratula
süti beállítások módosítása