Időzítés

2007.06.08. 00:53

Kaptam egy konferenciameghívót egy középkorász píéjdzsdís konferenciára Szegedre, nem tudok elmenni, mert államvizsga meg vezetőképzés.

Kaptam tegnap egy behívást állásinterjúra, de nem tudtam elmenni, mert közvélemény kutat kellett ásnom. Illetve kellett volna, ha időben elkészült volna a kérdőív. Így csúsztunk vele.

Nem tudunk hó végén Balatonra menni lányommal, mert esküvőre megyünk.

Beleesik a táborba egy bizonyos nyári gyakorlata a Páromnak, dönteni kell.

De hogy valami pozitív is legyen: a kérdőíves várakozást lehet, hogy talán kifizetik, hétfőn pedig megyek állásinterjúra, új időpontot kaptam. Mindenesetre az időzítések valami kísértetiesre sikerültek az elmúlt napokban. És még nincs vége a hétnek.

Mindenesetre elég sok inger ez nekem ilyen rövid idő alatt. Minden nap újabb meglepetések érnek. Vajon meddig fokozható ez?

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr176297066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lányod 2007.06.08. 13:22:35

A Balcsi miatt ne fájjon a fejed, majd máskor... Egyébként van egy 3/4-ed nyelvvizsgám ;) két ponton múlt a teljes... októberben folyt. köv.
süti beállítások módosítása