Az évfordulónk nagyon jól sikerült, romantikusan, meglepetéssel, mindennel.

Ma megyünk le Monostorapátiba, kíváncsi vagyok, hogy fog sikerülni.... az előadásom kissé rövid és felületes lett, legalább is úgy érzem, de majd kiderül. Emellett fogok felügyelni íjkászkodásnál, és harci bemutatónál felolvasok vagy mi. Remélem, jól fogjuk érezni magunkat.

Jövő héten pedig belekezdek a kreszbe, hurrá. Igaz, megszakítással, mert bele fog lógni a nyaralásba, de ez van. Én és a vezetés - na, ez érdekes lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr346297054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lányod 2007.08.02. 18:41:40

nyugi, menni fog! :)

Lómiel 2007.08.07. 00:55:09

remélem, levettünk egy csokor terhet azzal, hogy átvállaltuk pókkal a harc narrálását... az előadásodból sajnos nem hallottam semmit, de úgy láttam, voltak hallgatóid...

Pisti, az aragorn 2007.08.08. 00:42:08

Az biztos, köszönöm utólag is! :0) Így, hogy nem kellett a harctérnél lennem, tudtam besegíteni itt-ott lótifutiként és ez jól jött mindig. Az előadásomnak néha több, néha kevesebb hallgatóm volt, de a témája iránt nagy volt az érdeklődés, egy párnak külön el kellett mondanom, amikor rossz időpontban jöttek meghallgatni.
süti beállítások módosítása