Meglepően keveset blogolok az utóbbi hetekben, persze ez nem tudatos döntés, egyszerűen így alakult. Az elmúlt időszakból nem is tudom, mit érdemes kiemelnem: sikerült másodszorra a KRESZ, mehetek végre tovább. Szombaton ismét Mardekáros talárba öltöztem egy ünnepélyes alkalomra (majd lesznek képek is valamikor) - egy újabb diplomával több. Láttam DVD-n 300-at és színházban az Operaház Fantomját. Állást keresek továbbra is, bár van néhány kecsegtető ajánlat, kérdés, sikerüle-e... valamint hamarosan elkezdem intézni a második publikációmat is. És az esküvőt is kéne már szerveznünk. Most meg náthás vagyok, elég kellemetlen.

KÖMF-öt igyekszünk úgy összerakni, hogy mindenkinek a lehető legjobb legyen és tényleg mindenki jól érezze magát, és senki ne maradjon távol. Erre jó esély is van, mert elég jó programokkal vágunk bele, és abszolute minden igényt felmértünk és egyéni kívánságoknak eleget teszünk, ahol tudunk. Az eddigi jelentkezők alapján a társaság is jó lesz.

A hétvégéim végig be vannak táblázva október végéig. Nem jó ez így. Na mindegy, úgy kell nekem. És még azt hittem, ha se suli, se meló, akkor itthon fogok unatkozni. A frászt!

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr466297046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása