Oly tábor vagy tőlem

2007.11.16. 22:11

A meló mégsem úgy alakult, ahogy szerettem volna: átszervezés miatt nem hirdették meg a munkahelyre az álláspályázatot. Így hoppon maradtam, s csak alkalmi adatrögzítős melót tudtak adni nekem. A helyzet továbbra is igen bizonytalan.

Esküvőszervezés jól halad, írtunk vendég-listát és megvolt az első koncepcióváltás is, meg ráeresztettem a katolikus atyára a református lelkészt, meglátjuk, milyen eredménnyel.

Hadtöris papírom már csak nyomtatásra vár, ami éppen hálózathiány miatt nem megy...

Voltam a világ legmodernebb oktatási célú stúdió-komplexumában, fene se hitte volna, hogy ez pont a KRE-BTK-n fog majd egyszer létrejönni. Meg volt RefLap szerkesztőségi ülés, kell csinálnom jövő héten interjút és kapok ingyen tiszteletpéldányokat.

Volt RU Live, ahol sikerült pár szót váltanom Dúalonnal, talán hamarosan AD-vel is beszélni tudok.

A vezetés elég nehéz, de inkább nem sürgetem a dolgot, tanuljam meg a magam kényelmes tempójában, így biztonságosabb! A Sparkban amúgy nagyjából elférnek a lábaim, ha az ülést hátratolom.

Völgyzugolyt fel fogom támasztani. Bezony. Készülnek a tervek. És ha lesz Hobbit-film, azt maximálisan kihasználom. Érdemes ránéznetek most már, frissülni fog rendszeresen!

Végül: elkezdtünk tábori koncepciót írni, zseniális új keretjáték-ötletem van, nagyon jó lenne megnyerni a szervezést.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr476297036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása