Nincsen igazuk azoknak, aki azt mondják, hogy az idei KÖMFT olyan lesz majdnem, mint egy tábor. Az idei ugyanis ténylegesen egy mini-tábor lesz. Egy olyan MTT-tábor, mely 3 napig tart, csak rendek vannak és nincsen keretjátéka. De ha 98 embert tartasz összezárva, mégha ezútal nem elzártan a civilizációtól, automatikusan megindul a közösség taborizálódása.
Kíváncsi vagyok pl., hogy hány új párocska jön létre e hosszú hétvége során.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr356296944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ben 2008.10.17. 00:38:19

kérdés, hogy mit értesz pontosan 'taborizálódás' alatt. (v csak nekem nem egyértelmű) szerintem a dolog jellegéből adódóan a taborizálódás (jelen esetben: új 'szálak' keletkezése az egyébként is szövevényes kapcsolati hálóban) is csak szűkebb keretek között jöhet létre, értsd, lehet (sőt, biztos), hogy automatikusan megindul, de nem kap annyi kifutási időt, nem lesz annyi ideje kiforrni a három nap alatt, mint ha hosszabb időtartamról lenne szó. (az meg már merőben más kérdés h a három nap után mi történik) ha taborizálódás alatt a szokásos 'klikkesedés'-t érted, az sztem teljesen természetes, egy kisebb mtt-s találkozón is megfigyelhető (egy bizonyos szinten), az összes keresztmetszetével együtt, szal az nem újdonság. persze mindez 98-101 emberre kivetítve... a franc tudja. nem értem, hogy vmi antropológus eddig miért nem vetette rá magát az mtt-re, remek boncolnivaló lenne pedig. :D egyébként (meglehet, marha gonosz módon) az utolsó mondatodról egy párbeszédrészlet jut eszembe a clash of kings-ből, nevezetesen amikor Lord Rowan és Catelyn Stark beszélgetnek (asszem) Renly ünnepségén (sajnos csak angolul tudom idézni): "Look at them. They're young and strong, full of life and laughter. And lust, aye, more lust than they know what to do with. There will be many a bastard bred this night, I promise you." :PP

Pisti, az aragorn 2008.10.20. 12:11:21

Nem elsősorban a közösségi háló átalakulásaira céloztam, hanem sokkal inkább arra a viselkedési formára és érzésre, amit egy tábor jelent: az emberek tudat alatt táborban fogják érezni magukat és ennek megfelelően viselkednek. Egy szűk körű baráti találkozón ez másképpen működik.

Lómiel 2008.10.20. 21:15:03

Párocskákról valaki mondta egyszer, hogy eddig voltak a valószerű párosítások, de ott már minden kombináció végigment, szóval most jön az irrealitás... ennek megfelelően én el sem tudom képzelni :) Én egyébként reménykedem némi tábori hangulatban, az jó szokott lenni :)

Thilanna 2008.10.21. 20:08:00

á, szerintem már jópár olyan "párocska" is volt (miért kell a kicsinyítőképző tulajdonképpen?), amiket ugyan nem gondoltunk volna előre, de amikor összejöttek rájöttünk, hogy tényleg, miért is ne illenének össze... szóval szerintem lesz is még ilyen. arról nem beszélve h. mindig vannak újak, és ebben a tekintetben még az 1-2-3 éve itt lévők is annak számítanak... szvsz, persze. :-)

ben 2008.10.22. 19:42:01

Gandalf: jahogy úgy. így már okés.

Pisti, az aragorn 2008.10.27. 21:09:01

A taborizálódásról: Párok nem jöttek össze és nem mentek szét, de meglehetősen intenzíven zajlott a szerelmi-kapcsolati élete sokaknak. Iszonyatosan nagy érzelmi töltés hullámhegyekkel és völgyekkel sokak számára, pozitív és negatív sokkok, jó hangulat, sok-sok ember, igen, azt hiszem, működött a dolog. És a freudi elszólás Lyona blogján, először tábort írt, de most már javította, így nem tudom beidézni.

Lyona 2008.11.16. 00:52:58

Javítottaaaam? Mit? Mikor? Hol? Nem szoktam javítani. O_o

Pisti, az aragorn 2008.11.16. 18:55:37

Hú, akkor valamit ennyire félreolvastam volna? Ez esetben elnézést! Freud bácsi bennem működik...

Lyona 2008.11.17. 14:58:53

Nyem, táborként rengeteget emlegettem szóban... nekem ami 1 napnál több és ottalszi, az mán tábor :D
süti beállítások módosítása