Kommunikáció

2008.12.07. 22:46

Kincső felhívott, hogy beszélt Ankalimonnal, aki megkért rá, hogy hívjam fel Ulmot, hogy ő hívja fel a szegedi szolgáltatót... Ez már önmagában árulkodó momentum volt.
 
Felhívtam Ulmot, megmondtam neki, hogy Kincső felhívott, hogy beszélt Ankalimonnal, aki arra kéri őt (mármint Ulmot), hogy hívja fel a szegedieket. Ulmo így is tett.
 
Valamivel később felhívott Kincső, akit felhívott Ankalimon, hogy végül mégis ő beszélt a szegediekkel...
 
 
 
 
Én kérek elnézést.
 
 
...
 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr626296925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lómiel 2008.12.08. 02:21:22

Én kis naív ilyenkor mindig megkérdezem, hogy vajh, Anczy mért nem tudta volna közvetlenül Ulmoval közölni az infot? Mindegy, nyilván az én logikám hibádzik valahol...

Erenya 2008.12.08. 22:20:00

háháhá Ez most jólesett :DDDD

Ankalimon 2008.12.09. 12:39:16

Kincső felhívott, hogy napok óta keres, mert Ulmo szerint távolról nem lehet lementeni a Tolkien.hu-t, és ezért beszélni kellene a szolgáltatóval, hogy csináljanak egy biztonsági mentést. Azt mondtam neki, hogy nosza rajta, hívják fel őket - Ulmo pontosan tudja számukat. (Nem igazán értettem, hogy miért kellett 3 napig Kincső közvetítésével engem üldözni, amikor Ulmo maga is ismeri szolgáltató telefonszámát.) És én sem ekkor, sem másko sem mondtam Kincsőnek, hogy hívjon fel téged. Pláne nem, hogy rajtad keresztül üzenjen Ulmonak. Később felhívott Jacopo, aki kérte, hogy a szerverről készült nem olyan égető biztonsági mentés mellett az adatbázisról is kellene csinálni sürgősen egy "dump"-ot, mert anélkül nem tudja folytatni a programozást. Mivel ez sürgős volt, amikor hazaértem, és előkerestem a telefonszámot, felhívtam a szegedieket. És ha már beszéltem velük, akkor említettem nekik Ulmo Kincsőn keresztül hozzám közvetített kérését is. Utána felhívtam Kincsőt és mondtam neki, hogy más ügyben beszéltem a szolgáltatóval, de Ulmo kérését is megemlítettem. Akkor most ki a béna?

Pisti, az aragorn 2008.12.09. 13:00:08

Ankalimon, leírtam bármit is, ami nem úgy történt, mint ahogy én tapasztaltam a telefonhívások alapján? Nem. Hát akkor? Leírtam, hogyan zajlott a láncolat, melynek összetettségére és feleslegességére tettem egy gúnyos megjegyzést. Akinek nem inge...

Ankalimon 2008.12.09. 13:12:39

Nyilván ezt tapasztaltad. Nyilván értetlenkedtél. Nyilván eszedbe sem jutott, hogy átgondold, milyen hiányzó információknak nem vagy a birtokában. Nyilván jól esett ezt egyszerűen kiírni magadból, mint utánagondolni, hogy vajh, milyen okból kerültél bele a képbe. Arról már nem is beszélek, hogy ezt mondjuk Kincsőtől is megkérdezhetted volna, amikor beszéltetek... Én igazából szeretlek benneteket. De azért: Elmentek ti a francba... Komolyan.

Thilanna 2008.12.09. 13:28:25

Ha már minden infót hozzáteszünk: Ankalimon, ha visszanézed a levelezést, láthatod, h. azért ajánlottam fel, h. hívlak, mert az e-mailes válaszodra vártak... azt meg, h. Gandalfnak továbbítom az infót, mondtam* (amúgy én Tőled tudtam meg h. úgy lehet megoldani, h. felhívjuk a szegedieket és h. ezt Ulmo már meg tudta volna tenni ha egy kicsit hajlandó önállóbb lenni, szal én ezt nem tudtam, mert amúgy nem értek hozzá, és azt talán Gandalf sem tudta, h. Ulmónak megvan a számuk) Gandalf, a legegyszerűbb persze az lett volna, h. Ulmo vagy Te hívod fel Ankalimont, de mivel nem szándékoztátok, és egészen titkári feladatnak tűnt a közvetítés, szívesen vállaltam, ez viszont nyilvánvalóan lánctelefonnal jár... :-) Ja, és azt mondtam Neked, h. Ankalimon beszélt Jacóval és kiderült h. még vmit el kell intézni, ezért telefonált mégis ő. *Ami meg a körözést illeti: nekem nincs felelősségi köröm Ulmónak utasításokat adni, és mostanában túl sokszor oltottak le azért mert más feladatköréhez hozzá mertem szólni, ezért adtam tovább az illetékesnek, vagyis Neked, Gandalf, az infót. Cserébe Gandalfnak abban igaza van, hogy ez vicces, de nem egy-két emberen múlt, hanem mindenki hozzátett valamit...

Pisti, az aragorn 2008.12.09. 13:55:30

"Nyilván eszedbe sem jutott, hogy átgondold, milyen hiányzó információknak nem vagy a birtokában." "Arról már nem is beszélek, hogy ezt mondjuk Kincsőtől is megkérdezhetted volna, amikor beszéltetek..." Szerinted Kincsővel miről beszéltünk a második telefonálás során? Gondolod, hogy Kincsőnek van fogalma arról, mi az a "dump"?

Ankalimon 2008.12.09. 14:10:12

Eh. Nem hiszem, hogy valóban azt gondolod, hogy a "dump" szó jelentése volt a hiányzó információ... Ahogy azt sem hiszem, hogy túl az "akinek nem inge..." kezdetű elmésségen ne értenéd, mi a bajom az eredeti poszttal... A többit majd személyesen.

Lómiel 2008.12.09. 19:20:16

Én elnézést kérek; valóban nem tudtam, hogy eredetileg nem teljesen így volt; de mivel leírva úgy nézett ki, ahogy, nem bírtam megállni egy ironikus megjegyzést. Bocsánat, Anczy, még egyszer.

HM 2008.12.18. 19:32:43

végeredményben tehát semmi egyéb nem történt, mint a fülbesúgós infótovábbküldős játék telefonos verziója. amely játékról egyébként tudjuk, mit modellez. akkor viszont minek kell a francba küldeni a lánc egyik szemének a másikat? :)
süti beállítások módosítása