Írtam a Lassinak egy cikket az "Emlék-Vesztve" táborról, hogy ne csak mezei táborozó szemszögéből, hanem szervezői tollból is kapjanak beszámolót a kedves olvasók. Gondoltam, sokan nem értették a keretjátékot, illetve lemaradtak róla, ezért elhatároztam, hogy csak és kizárólag a keretjátékos dolgokat írom le. Nagyszerű ötletnek tűnt, hogy mindezt "in"-ben, a Fenyvesek Szelemének szemével írjam meg.
 
A probléma az, hogy kissé belelkesedtem írás közben, s bár törekedtem a tömörségre, végeredményként egy 30 000 leütéses (szóközökkel), szemináriumi dolgozatot is kitevő iromány született. Természetesen ez így túl hosszú, kénytelen leszek csinálni egy rövidebb változatot a Lassi számára. De mivel nem vagyok benne biztos, hogy 2 oldalból mindenkinek minden világos lesz, valószínűleg a "kisregény"-változatot is közzé teszem majd a neten. 
 
Még szerencse, hogy "nem is volt igazán keretjátékos esemény a táborban"! Mi lett volna, ha lett volna? Meg sem állok 100 000 karakternél?
 
 
Egy Szellemes kép...
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr386296906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orsie 2009.01.14. 23:18:58

nagyon örültem ám a lelkesedésnek, csak hát a piszkos anyagiak... de tényleg publikáld valahová a vágatlan verziót is! :)

Pisti, az aragorn 2009.01.16. 13:28:27

Már 18 000 karakterre rövidült a 30 000-ről, de még mindig sok. Egyre nehezebb megvagdosni, mert lassan már nem lesz mit... :0((

aeglos 2009.01.16. 17:08:33

ijesztő ez a kép :D
süti beállítások módosítása