ipod (nekem csak ilyen van, nincsen mp3 lejátszóm):

Mi a neved? Vagy minek kéne lennie?:
Bilbo's Song (ROTK EE)
- Mindig is tudtam, hogy egy kövér, lusta, szenilis hobbit lesz belőlem...

Hogy alakul most az életed?:
Ébredés/Munkadal/Alkotni születtünk (Szörényi-Bródy: Kőműves Kelemen)
- Fő az optimizmus! Ez azért több mint bíztató.

Mi a beceneved?:
Passing of the Elves (FOTR EE)
- Én lennék mások szemében az távozófélben lévő tünde? Most vagy ennyire elhalványulóban vagyok, vagy ennyire elvont...

Mi a főcímdalod?:
Álmomban láttam (Szörényi-Lezsák: Attila - Isten kardja)
- Ez nem főcímdal, és ha az lenne, se ezt választanám. De ha a jelentését nézzük: álmomban láttam már a főcímdalomat.

Mi a legjobb barátod főcímdala?:
Puszták viharából (Szörényi-Lezsák: Attila - Isten kardja)
- Kétlem. De biztosan valami viharos erejű szám lehet.

Hogyan fog alakulni az életed?:
Nickelback-Chad Kroeger: Hero (Spiderman)
- IGGGEN! Igen-igen-igen!

Meg fogsz házasodni?:
Találd meg néped útját (Szörényi-Lezsák: Attila - Isten kardja)
- LOL! Sosem árt a jótanács.

Lesznek gyerekeid?:
Mindenszentek Éjszakája (Shannon.hu feldolgozásában)
- Mindenszentek Éjszakáján fogannak, vagy akkor fognak megszületni?

Mi lesz a munkád?:
Cáit Ní Dhuibhir (Bran: Tír na nÓg)
- Ez a szám egy ír leányka szépségéről szól, mely megihlet egy hárfást. Akkor ez azt jelenti, hogy a szépség által megihletve fogok dolgozni? Remélem.

Befejezted/be fogod fejezni a sulit?:
A hitetlenség átka/Munkadal (Szörényi-Bródy: Kőműves Kelemen)
- Valóban nem hittem volna, hogy befejezem, de mégis, és most már a munkadalt-fújom.

Ki a legjobb barátod?:
Szabad-e ölni (Szörényi-Bródy: Kőműves Kelemen)
- Uh, ez durva! Most vagy én ölöm meg, vagy ő valójában egy tömeggyilkos?

Ki lesz a jobbik feled?:
Gabhaim Molta Bride (Bran: Tír na nÓg)
- Brigid istennőhöz/Szent Brigittához szóló magasztalás. A jobbik énem a vallásos énem.

Ki tetszik?:
Itt az idő (Szörényi-Bródy: Kőműves Kelemen)
- Nohát, hehe. Igen, itt az idő megállapondi, most már csak a feleségem tetszhet.

Hogyan fogsz meghalni?:
Amhrán na Leabhar (Bran: Tír na nÓg)
- Ez egy siratódal: a költő könyvei szállítás közben a tengerbe vesztek. Ezek szerint vízbe fulladok?

Hogy érzed magad ebben a pillanatban?:
Szerelemdal/Anna feláldozása/Munkadal/Áll a vár (Szörényi-Bródy: Kőműves Kelemen)
- Ez egy kicsit sűrű így együtt, nem? Mindegyikből egy kicsi?

Mi a kedvenc számod?:
Mindhalálig vele (Szörényi-Lezsák: Attila - Isten kardja)
- A tartalma mindenképpen a kedvenceim egyike...

Hogyan jellemeznéd a szüleid:
Fekete hold (Szörényi-Lezsák: Attila - Isten kardja)
-

A legjobb barátod?
Arwen's Song (ROTK EE)
- Arwen vagy az elmúlás, amiről énekel?


(itt elfogytak a számok, a gépem Zene-mappájából folytatom)

A tanáraid?:
Karácsonyi kórusmű, nem tudom a címét, de szép
- Giccses karácsonyi zenék? Hm.

A jobbik feled [vagy akibe bele vagy esve]?:
Koroknai Árpád: Hull a pelyhes fehér hó (A Társulat - Sztárkarácsony)
- NEM! Nem! Tagadom! Mindent tagadok!

Magad?:
John Williams: The lost boy chase (Hook)
- Én is egy Elveszett fiú voltam

Mi a legjobb tulajdonságod?:
Beethoven: István király - Nyitány (Szörényi feldolgozás)
- Ezt most hogy értelmezzem? A monumentális nyitányok jellemzőek rám, vagy az a pozitív bennem, hogy István-rajongó vagyok?

Mi leszel / minek kéne lenned (foglalkozás), ha "nagy leszel"?:
Hajnali áldozat (Szörényi-Bródy: István, a király - Trilógia változat)
- Nem leszek áldozat és kész!

Hogyan jellemzed ezt a tesztet?:
Szállj fel, szabad madár (Szörényi-Bródy: István, a király)
- Szellemi szárnyalás.

Mi dühít fel?:
Karate Kid II. - Main Title
- Nemis. Csak komor leszek tőle.
 
Mi szomorít el?:
Peter Cetera: Glory Of Love
- A szerelem dicsősége felemelő, nem szomorít el. A teszt kamuzik.

Mi tesz boldoggá?:
Moody Blues: Rock And Roll Over You
- Hehe, ameddig a föld kerek...

Mitől akarsz táncra perdülni?:
Mancrab: Fish For Life
- Egy haltól? Hát, ha egész életre szól, akkor inkább elmenekülnék előle.

Mi a kedvenc színed?:
Paul Rodgers: Rock Around The Clock
- Az óra körüli rock milyen színű?
 
Hogyan jellemeznéd magad?:
Southside Johnny: Let Me At Em
- Nemértem.

Ki a legnagyobb ellenséged?:
Dennis De Young
- Nem ismerem, biztos valami félreértés lehet.

Kit gyűlölsz?:
Earth Angel (new version)
- Én pedig szeretem az angyalokat.

Kit szeretsz?:
Bil Counti: Love theme from Karate Kid II.
- A szerelmi témát szeretem, naná.

Kire vágysz?:
Carly Simon: Two Looking At One
- Egy kis romcsizásra?

Fejezd be a mondatot:
Bill Counti: The Storm
- Viharos befejezés.

Azt kívánom:
Vivaldi: Négy évszak - Tavasz
- Valóban, legyen már tavasz!

Szeretném:
Elektra mindörökké - Nyitány (Koltay Gergely: Elektra mindörökké)
- Fogalmazzunk úgy: ez a "nyitány" tartson mindörökké, ezt kívánom!

Meg akarom ölni:
Nightwish: Angel
- Már megint? Mondtam, hogy semmi bajom az angyalokkal!
 
Meg akarom enni:
Nightwish: Elvenpath
- Tele lesz az út porával a szám.

A fejem:
Nightwish: Over The Hills An Far Away
- Messziről látszik, mert magas vagyok.

Én vagyok:
Nightwish: Sleeping Sun
- Alvó nap, óriási erők szunnyadnak bennem!

A legjobb tulajdonságom:
Nightwish: The Phantom of the Opera
- Fantomságom a legjobb? Szóval mindig húzódjak meg a háttérben?

A szemeim:
Nightwish: Wishmaster
- Ú, béjbi, nagyon csábosan és igézően tudok ám nézni!
 
A hajam:
Queen: Princes of the Universe
- Hercegi frizura, az Univerzum minden irányába áll.
 
Az arcom:
Queen: Who Wants To Live Forever
- Nem csak az arcom akar örökké élni.
 
Ezt kéne tenned:
Rhapsody: Emerald Sword
- Vívni?

Random:
Rhapsody: Forrest of the Unicorns
- Ranger-powa!

Jótanács:
Utolsó Mohikán - Nyitány
- Megfogadom Csingacsguk szavait, bármit is jelentsenek.
 
Hogyan látnak mások?:
A Zizi bolygó titka
-

Hogyan látom magam?:
Zizi űrbázis jelentkezik
 
Ez a befejezés vicces volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr646296900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása