izgága

2009.01.28. 20:12

Tegnap előtt és tegnap még tök izgi volt, hogy mindennap kapok egy rakat levelet a levlistára, de ma nagy pangás van, ez uncsi. Fel kéne dobnom valamivel?
 

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr626296897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thilanna 2009.01.29. 00:10:51

he? én ma is 13-at kaptam :-) jó, h. abból 4 még hajnalban jött, de én akkor már aludtam. :P az igaz, h. este semmi. egyébként én már a tesztelés után is hiányoltam, ha nem kaptam e-mailt :DD de asszem van összefüggés a fórum-elvonási tünetekkel is :P

Pisti, az aragorn 2009.01.29. 09:28:10

Milyen fórum-elvonási tünetek, hiszen mi tudjuk használni a fórumot... ;0P

Álmodó 2009.01.29. 09:56:59

"hiszen mi tudjuk használni a fórumot..." - Ez gonoszság! :P Én nem hiányolom. De Gandalf, ha te is megtréfálsz minket, akkor a bennem félig összeomlott világ teljesen meg fog semmisülni. (jó, ez irónia volt :P )

Rabyn 2009.01.29. 23:13:53

reagálj a levelemre:D Arra mit csatoltam.

Thilanna 2009.01.31. 23:01:03

najó, de ha nincs benne a szokott mennyiségű hsz, akkor hiába olvashatom a fórumot... :-( Olosta, nem gonoszság, jelentkezz Szürkénél tesztelni. ;-) (És tényleg csak én vagyok a helikopter, h. bennem még ironikusan se omlott össze világ? :P)
süti beállítások módosítása