Jáj

2009.03.13. 13:11

Nagyon szeretek repülni, de sosem repültem még egyedül. És ráadásul a Ferihegy 2A és a Fiumicino B-terminál is eléggé nagy. El fogok tévedni, lemaradni a gépről vagy a csomagjaimmal lesz valami. : pánik :

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr866296883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thilanna 2009.03.13. 16:06:34

nem fogsz, minden ki van írva :-) én először (és eddig egyetlenszer, oda-vissza) is egyedül repültem, de úgy voltam vele, h. nem parázok, miért pont velem lenne baj, ha meg mégis lesz, majd akkor ráér megoldani... :-)

HM 2009.03.13. 16:28:53

és hogy egy kortárs is szóljon valamit, kb. dettó. ;) (és csak azért kb., mert életemben másodszor és harmadszor repültem, amikor Idhrent látogattam a nyáron :) )

Hanna 2009.03.13. 23:14:34

Fiumicino tényleg nagyon nagy, de végül megtalltuk egymást :)
süti beállítások módosítása