2005.08.26. 00:19

Ma fél napot átaludtam, délután dolgoztam. Végül nem mentem D&D-zni, mert nem voltam olyan állapotban, hogy ma kimozduljak itthonról. Kár. Régen játszottam már. S most egyre kevésbé fér majd bele az időmbe.

MSN Messengerem nem működik valamiért, kénytelen vagyok a  beépített, "fapados" Messengert használni.

Alig vártam már, hogy Kedves feljöjjön netre, ma nem találkoztunk, s már hiányzott!

Az időjárás javul, csak maradjon ilyen legalább a nyár hátralévő részében is!

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr736297400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása