2005.11.30. 23:54

Reggel elmentük Millenárist nézni, helyszíni szemle céljából, jó nagy. Utána meggyőzéspszicho órán kiderült, hogy írásbeli és szóbeli vizsga is lesz, hurrá. Amikor hitetlenkedve a többiek felé fordultam, akkor meg megkérdezte a hülyéje, hogy minek vágok olyan arcot. Hát, azt nem mondta korábban, hogy két vizsga lesz. Ezután következett az első olyan szervezet és vezetés órám, amit értettem és nagyjából végig figyeltem is. Végezetül egy jó, de nagyon elnyújtott közéleti kommunikáció óra, már tudom, miből írom meg az esszémet rá. A késő délutáni konferenciát ellógtam, helyette :rózsaszínlufi:. Nagyon-nagyon sűrű lesz nekem is a szorgalmi időszak utolsó két hete...  A vizsgaidőszakom két kollokviumból, egy komplex szigorlatból és egy szakdogavédés/államvizsgából áll majd. No meg a LEP. De nem panaszkodunk, ihaj-csuhaj!

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr616297312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása