2006.03.31. 12:02

Sűrű hetek következnek: rengeteg egyetemi feladat (többek között az egyik tudományos munkacsoportot kéne bemutatnom a az egyetemi tudományos napokon 15 percben), angol alapfokú nyelvvizsga (megérkezett végre az értesítés: most kedden megyek szóbelizni fél háromtól, nagyon drukkoljatok!), féléves emtété-hírlevél megírása, következő TF szervezése, és egyéb terveim is lennének. Váh, és valamikor bele kéne kezdenem a kutatómunkába is.

Tegnap voltam ArsM. partyn, és hosszú idő után (több, mint egy év) újra szerepjátékozhattam, már nagyon hiányzott! Nagyon jó érzés volt újra játszani, bár kellett egy kis idő, mire visszaszoktam az érzéshez. És a végére egész belejöttem szerintem.  Ma meg megyek Synithosra, Gondolin bukása - szereplővállogatásra, lehet, hogy lesz más jelentkező is a szerepemre. Mindegy, nem lényeges, kit játszom, csak szerepelhessek benne! A Tünde Tragédiájában is statisztálnék, ha majd lehet. A fene egye meg, hogy ilyen lelkes vagyok és egyszerre ennyi mindent csinálnék!

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr116297236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása