2006.05.12. 23:52

Hú, elmúlt napokban volt sok szép és jó dolog, de most nem tudok róluk mesélni, mert megláttam, hogy 91%-os lett a nyelvvizsgaírásbelim  meglett az alapfokú C  diplomás ember vagyok!  :pezsgő:

A publikációm még mindig nem érkezett meg technikai okok miatt a címzettnek, de ezen most éppen nem tudok izgulni, mert megrészegít, hogy hivatalosan is értelmiségi lettem.

IGENIGENIGENIGEN!

Az emtétés dolgokról majd máskor, most nem rontom el a jókedvemet.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr526297212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lányod 2006.05.13. 08:34:13

gratulálok :) tudtam én, hogy okos és ügyes apucim van ;)
süti beállítások módosítása