Zoón Politicon

2006.09.18. 12:42

Sohasem akartam ezen a blogon komolyabban politizálni, de az az igazság, hogy mások blogjait és kommentjeit olvasva majdnem felrobbanok! Nem igaz, hogy az emberek ennyire idióták! NEM HISZEM EL! Hova kerültem én?

 Nem, nem a felvétel bosszantott fel, semmi olyasmit nem tartalmazott, amit ne tudtam volna. Az emberek reakcióin húztam fel magam. És a médián. Itt mindent le lehet nyomni a torkunkon, bármit. Mi csak nyeljünk. És nem fog változni semmi, az élet megy tovább.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr436297166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lányod 2006.09.18. 16:07:42

ne is szokj rá a politikára... én nagy ívben elkerülöm... De tulajdonképpen ezt a kommentet most más miatt írom: szombaton megyek talira ;) 99,5%

Gandalf 2006.09.18. 21:08:05

Tökjó, gyere! :) Vannak helyzetek, amikor az embernek igenis muszáj politizálnia. Erkölcsi kötelességből. De természetesen nem itt, ezen a blogon.

lányod 2006.09.19. 15:21:03

khmmm.... nem kellett volna elkiabálnom... Még egy ilyen agresszív tüntetés és anyám nem fog elengedni :S (:nagyoncsúnyánkáromkodik:)
süti beállítások módosítása