Bürokrácia 2.

2006.10.19. 00:11

Ma bementem újra diplomabetétlapot szerezni (előzményekért lásd a Bürokrácia című postot). Előtte nagy levegőt vettem és elhatároztam, hogy nem leszek ideges. B.M.-nek ma lett volna fogadóórája, de a dékánhelyettesi ajtaján az a felirat fogadott, hogy elmarad a mai fogadóóra, mert egyéb elfoglaltságai akadtak. Nesze neked! Gondoltam, megint próbálkozok a töri tikárságon, hátha ma már normálisabbak lesznek, nálam voltak a fénymásolatok, talán elegendőek lesznek. Titkárság zárva, "rögtön jövök" cédulával. Nem volt kedvem várni. Újabb ötletem támadt: lemegyek a TO-ra érdeklődni. És láss csodát: ott közölték, hogy sajnos még mindig nincsen előállítva a betétlap, mások is várnak rá, pl. mutatott egy listát egy halom hungarológia-specializációsról. Emlékszik rá, hogy a bírálatomat anno leadtam, valahol biztos megvan, szóval ne aggódjak, csak várjak türelemmel! A Főfő TO-s Nénivel (továbbiakban csak FTN-nek említem majd) hetek óta nem sikerült beszélnie, ha ez meglesz, utána lesz előrelépés. Huh, ezek szerint mégsem kell igazolnom nekem semmit? Akkor meg minek volt múlt héten ez a cécó? Mindegy. A lényeg, hogy időközönként majd benézek a TO-ra érdeklődni. Előbb-utóbb csak hozzámvágják azt a fránya papírt.

És ma este volt emtété elnökségi ülés is. Hogy legyen még egy adag beöntésem a bürokráciából. Megint soksok felesleges szócséplés, félreértések, értetlenkedések, egymás szavába vágás. Meglepetések. De legalább döntöttünk is sok mindenben. Kemény hónap áll előttem.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr406297148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lányod 2006.10.19. 15:57:03

hajrá!

Ben 2006.10.19. 22:02:57

:csatlakozik: meg kitartást. :)
süti beállítások módosítása