2007.05.14. 18:31

No, sikerült az eljegyzéssel legalább az emtétéseket meglepnünk, Menyasszonyom zseniális ötlete bevált. A Gyűrűket azóta beszereztük, itt vannak nálam, a most következő szombaton pedig hivatalos eljegyzés is lesz. Egyetemen nyugis a helyzet most nálam, melóhely egyre szivatósabb, egészségem javul, de még mindig nem épültem fel teljesen a náthámból. Conventus sikeresen vette az akadályt a mesémben, volt TP osztás meg szintlépések is. Zsír. A Képregény.net-en találtam rengeteg régi Pókember-számot, azokat olvasgatom, no meg a soron következő Korongvilág-kötetet.

Az emtétés front... nos, azt hiszem, egyre húzósabb. Újabb bevállalás, talán minden eddiginél meggondolatlanabb, de mindegy. Tegnap pedig a tábvezes cucc. Nos, ahogy Tüzeslelkű excsapattársam modta: "Egy döntés akkor jó, ha meghozzák". No comment, kedves tábvezek. Sikerült a nemdöntésetekkel kapásból négy embert megsértenetek. Haragszunk. Nagyon. Mind a négyen. De nem szeretném, ha ehhez a bejegyzésemhez több komment születne, mint az eljegyésemmel kapcsolatos bejegyzéshez (ez áll a Menyasszonyom blogjára is). Ellenkező esetben cenzúrázni fogok.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr836297073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lómiel 2007.05.14. 20:22:19

Ez még belül van a négyen... Tudom, nem vigasztal senkit, de én mindenesetre próbáltam rájuk pirítani - a várakoztatás egy szemét dolog. erre azt a választ kaptam, hogy a két érintett tényleg tökegyformán teljesített, és Tünde még azt is mondta, hogy mivel Hanna még nem tudta, lesz-e akkor gyakorlaton, ezért nem is látták értelmét különösebben belemenni a dologba egyelőre - hátha így magától kiderül, melyikük lesz. Ettől függetlenül elismerték, h nem volt jó ötlet nem mondani, hogy nem a kompetenciájukkal van baj - bár az is igaz, hogy addigra mindenki elrohant. Ott helyben nektek kellett volna személyesen akár kicsikarni a döntést, vagy mittomén - ez nem a tábvezek mentegetése amúgy. Azért szerintem ne legyetek dühösek és sértődöttek, volt egy hiba, szerintem hamar lehet orvosolni is. Bocsánat, ha bárkit idegesít az önjelölt "peacemakerség", ha zavar, töröld, vagy ignoráld. Bár asszem, ha lesz csütörtökön conventus (lesz?), akkor bőven előkerül még a téma... Szal, mittomén, fel a fejjel, mit kell ilyenkor mondani?

Annatar 2007.05.14. 22:47:12

Az engem is zavart, hogy - teljesen érthető módon - elrohantatok. De az is zavart, hogy kis híján pénzfeldobással döntöttünk, ami szerintem borzasztóan megalázó. A kompetenciánkkal tényleg baj van, ez kiderült előtte a játékból is. Nyugodtan lehettk dühösek és sértődöttek, megérdemeljük. (én biztos) És én nem azt várom, hogy kiderüljön, Hanna tud-e menni Erdélybe, tavaly Lau napokra eltűnt a táborból pedig csapvez volt.
süti beállítások módosítása