Őszi napsugarak

2007.10.30. 15:06

Szóval egy héttel vagyunk KÖMF után, amely mind erkölcsileg, mind anyagilag sikeres volt és a visszhangok igen pozitívak. Külön jó volt, hogy a szervezői csapattal tényleg tudtunk csapatként dolgozni, együttműködve, ez Emtétén belül ritka jelenség és nekem se túl gyakran adatott meg korábban. A DVD késlekedik, de majd intézkedem, hogy ne sokáig tegye ezt.

Állásügyben most van egy reménysugár, nem akarom még beleélni magamat, mert semmi se biztos, de szurkoljatok nekem, hátha bejön a dolog!

Ma voltam bent a Károlin hadtöris papír után érdeklődni, de éppen ma zárva volt a T.O. Mindenesetre ha már ott voltam, körülnéztem. Wow! Nagyon durva átalakításokon ment át az épület! Folyosók és lépcsőházak lettek ott, ahol nem voltak, számtalan új terem, modernebb kinézet. Majdnem eltévedtem a jól ismert épületrészben is. Kicsit irigykedem azokra, akik ilyen állapotban használják. Szép és igényes hely lett. Még a WC-k is újak és tiszták. Bezzeg az én időmben... Nosztalgia rulz. Igaz, hogy az én időmben nem volt rendes épületünk, de legalább még a hagyományos rendszerben tanultam, nem bolognaiban (amit csak spagettiszószban szeretek, oktatási rendszerként nem).

És jövő év elején megjelenik a második publikációm is. Rulz. Bár idén novemberben lett vona aktuális a téma, de sebaj.

Ja, egyébként már beszéltem ref. lelkésszel is esküvő-ügyben.

Holnap pedig elkezdem a gyakorlati vezetést is. Remélem, az oktatóm jó fej lesz! (Troll a vezetékneve...)

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr126297037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ery 2007.10.30. 20:16:07

Szurkolok.

lányod 2007.11.03. 20:43:08

jesszus, te besárgultál :D

ben 2007.11.12. 17:50:00

igen, akartam kérdezni, hogy ez most tényleg sárga, vagy csak a netcafés monitor torzítja el ennyire? :D (elég rossz a képernyő, ti.) de ezek szerint tényleg az. :P :)
süti beállítások módosítása