Egy rövid részlet, mely alátámasztja, nem csak a királydombi ősbemutató szereposztása volt tökéletes, de az utódok között is akadnak fantasztikus énekhangok (jelmezekről és rendezésről most nem beszélek):
 
 
 
(Pápai Erika, Feke Pál)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr416297008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lómiel 2008.03.23. 02:47:56

Láttad-e a mai Társulatot? A táltosasszony megvan, egyelőre elégedett vagyok... kíváncsi leszek, hogy a többi legfrissebb utóüd hogy muzsikál (szó szerint).

Pisti, az aragorn 2008.03.23. 19:43:31

Ó! Nem láttam a döntőt, de sejtettem, hogy Fejes Szandra lesz a befutó. :0) Azt hiszem, ez az egy szerep elég egyértelmű volt számomra. A többinél "oly nehéééééz, a választááááás".

Lómiel 2008.03.23. 23:44:09

Na ja... bár én még a kövér szőke csajt mondanám (hogyishíjják?) Saroltnak. A többieket nem tudnám...

Pisti, az aragorn 2008.03.24. 00:21:57

No, megnéztem a neten a videót, izgalmas műsor volt. :0)
süti beállítások módosítása