Érdekesség

2008.05.07. 18:00

Augusztus 23. - Nemzetközi nap a rabszolga-kereskedelem és megszüntetésének emlékére

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr416296993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Annatar 2008.05.08. 09:36:07

Bár nem a témához kapcsolódik, szeretnék szólni, hogy csináltam egy fan-trailert a tábornak. Még nem tettem fel sehova, és nem is fogom (eddig össz 4 ember látta rajtam kívül és nem fogja több egyelőre) hacsak nem engedélyezed. Rabyn szerint spoilermentes, én nem tudom mert megtiltottam neki hogy bármit is mondjon a keretjátékról, csak az alapján dolgoztam amit ősszel írtatok a táborról. Ha kíváncsi vagy átküldhetem msn en

Pisti, az aragorn 2008.05.08. 11:01:01

Hú, köszi, akkor megkereslek MSN-en!
süti beállítások módosítása