Sutyerákok

2007.04.26. 12:35

Tevildo kedvenc szavajárásával jellemezhető leginkább e blogbejegyzés. Nézzük hát sorban a tegnapi nap sutyerákjait!

1. Sutyerák TO. Természetesen nem történt előrelépés a diplomamellékletem ügyében. A felelős TO.-s néni továbbra sem csinált semmit és a FőfőTO.-s néni ígéreteiről sem tud semmit. Aki nyilván szintén nem intézkedhetett valami sokat ezek alapján. Közölték velem, hogy szerezzek én igazolást arról, hogy a tanszék vesztette el a papírt, nem ők, és akkor kiállítják az újat. Persze, azt nem voltak képesek megmondani, melyik tanszék, mert ez elég bonyolult kérdés. A témavezetőm ugyan koraújkoros volt, de csak óraadó, a dolgozat meg a diplomamunkámmal együtt a középkor tanszéken csücsül. Közöltem, hogy a FőfőTO.s-néni azt ígérte múltkor, hogy elintézi ezt ő nekem. Akkor a TO-s néni közölte, hogy jó, akkor nincsen semmi gond. Jövő szerdán megint bemászom a FőfőTO.-s nénihez. Mert ugyebár egész héten csak egyetlenegy óra van, amikor fogad bárkit is.

2. Sutyerák Kom. Tanszék. Nemsokára itt a II. komplex szigorlat és még se tételsor, se szakirodalom nincsen kitéve sehol. Emilen kértem ezeket a Cicásnénitől, aki küldött nekem tavalyiakat, ráadásul több fájlban, egymásnak helyneként ellentmondásosan. Azt  írta, csak ez van. Hát gratulálok.

3. Sutyerák Melóhelyi főnökség. Szerdára ígértek fizetést, természetesen nem kaptunk. Kérdeztük, mikor jön meg, közölték, hogy talán holnap délután, de nem biztos. A pénztárcám teljesen kiürült, papírpénz nem is maradt már benne, csak apró. Már éppen azon töprengtem, hogyan oldjam meg a kiadásaimat így, mikor T. besokalt a főnökeinktől és elkapta az illetékest. Botrány, leszúrás, stb. Pár perc múlva látom, hogy rakják ki a fizetésünket T. elé, papírosokkal. Eredményes volt a dühkitörés: csak mi négyen megkaptuk a márciusi fizunkat, a többi kollégának csütörtökre ígérték. Végre kerestem egy nagyobb összeget, ilyen is rég volt már. De elég gáz, hogy ezért hisztizni kellett.

4. Sutyerák technika: MSN-en a Párommal folytatott beszélgetés során az első két betű rendre lemaradt a mondatok elejéről (néha több is), ami megnehezítette a kommunikációnkat. Most az ő gépe rakoncátlankodik vagy az enyém helikopter? Nála ez nem látszott, csak az én gépemen. A hiba az én helikopteremben lehet.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr276297076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lányod 2007.04.26. 16:03:00

gyere fel msn-re és rögtön megmondom én neked, hogy ott van-e a baj :P Mióta is rohangálsz azért a szerencsétlen diplomamellékletért? :roll:

Pisti, az aragorn 2007.05.09. 13:55:15

Mondanom sem kell, hogy hiába másztam be múlt héten és ezen a héten is a Főfő TO-s nénihez, múltkor közölték, hogy feldagadt az arca és orvoshoz kellett mennie, azóta is beteg, de ma már más ügyeket intézett és azt se lehet tudni, hogy jövő héten bent lesz-e egyáltalán...

Ben 2007.05.09. 22:22:17

Pfff.... szép... :-///
süti beállítások módosítása